גודל טקסט:
שינוי צבעי האתר:
מקשי קיצור
S - עבור לתוכן העמוד
1 - עמוד הבית
4 - חיפוש
הצהרת נגישות

שירותי תלת מימד ומידול

חברת  "סנדר יציקות"  משלבת בכל שלבי הייצור, טכנולוגיות תלת מימד מהמתקדמות בעולם,

החל משלבי התכנון הראשוני  דרך בניית התבניות ועד הביקורת הסופית ואישור המוצר.

השימוש בטכנולוגיות תלת מימד מאפשרת ייצור של מוצרים מורכבים ומדויקים יותר משהיה ניתן לבצע בעבר, ונותנת כלים המאפשרים בדיקה ואבטחת איכות טובים יותר.

השימוש בתלת מימד בשלבי הייצור:

שלב התכנון:

 סנדר יציקות משתמשת בתוכנות תלת מימד שונות בשלב תכנון המוצר והייעוץ ללקוח  על מנת שניתן יהיה להגיע למוצר אופטימלי מבחינת אפשרויות ייצור ומבחינה פונקציונאלית וכלכלית, ונותנת ללקוח את האפשרות לראות כיצד יראה המוצר הסופי  בטכנולוגיה של יציקה .

הנדוס לאחור:  (reverse engineering  )

במקרים בהם לא קיים למוצר  שרטוטים או קבצים,כמו במקרים של מוצרים ישנים , חברת סנדר יציקות מסוגלת לבצע סריקה תלת ממדית של המוצר ובניית קובץ של המודל התלת מימדי שלו  בפורמטים מקובלים ,אשר מסופק ללקוח, ובעזרתו יהיה ניתן לייצר את התבנית לשיטות היציקה השונות.

 ייצור תבניות:

מחלקת התבניות והמודלים בחברת סנדר יציקות היא מהמתקדמות בארץ, המחלקה משלבת בין ייצור תבניות בשיטות קונבנציונאליות לבין ייצור בשיטות של תלת מימד הכוללות  עיבוד שבבי ממוחשב של התבניות ישירות מקבצי הסוליד והדפסה תלת ממדית של חלקי התבנית. שילוב זה של טכנולוגיות ייצור שונות נותנת לחברה את הגמישות והאפשרות לתת ללקוח דגמים ואבי טיפוס בזמני אספקה קצרים, ובמחירים תחרותיים.  

ביקורת והבטחת איכות:

ביקורת החלקים והתבניות בחברה נעשית ע"י שימוש במכונות מדידה ממוחשבות (CMM) אשר לוקחות את נקודות המדידה ישירות מקבצי 3D של המוצר, עבור מוצרים בעלי גאומטריה מורכבות החברה משתמשת בסריקות לייזר תלת ממדיות אשר נותנות את גיאומטריית המוצר הנמדד ומשווה אותו לקובץ המוצר המקורי.

צור איתנו קשר

רחוב האשל 37 אזור תעשייה קיסריה 3088900
טל: 04-6273345. פקס: 04-6273350. מייל: office1@sander.co.il

הודעתך נשלחה בהצלחה